Najnovšie články

Za dva měsíce se ve Švédsku konají volby.

Peter Bulik, Mgr. | 16.7.2018 11:30
populivox: čo píšu iní

Sledujete Vy Váš Samsung Smart TV alebo sleduje on

Peter Bulik, Mgr. | 16.7.2018 11:23
populivox: čo píšu iní

Rusko,Čína,Írán a Pákistán společně v Afghánistánu

Peter Bulik, Mgr. | 16.7.2018 11:08
populivox: čo píšu iní

Nepochopitelná krátkozrakost veřejnoprávních médií

Peter Bulik, Mgr. | 16.7.2018 11:03
populivox: čo si o tom myslím

O sestavování vlády, o demokracii i o devadesátých

Peter Bulik, Mgr. | 16.7.2018 10:54
populivox: rozhovor

Archív

Spriatelené weby

Skutočná dopravná situácia v Bratislave

aktuality

Naživo z webkamier - pretože mediálna masáž už naozaj signalizuje opakovanie opozičnej spravodajsko-mediálnej akcie "zachráňte Markízu" - vzniká účelová tzv. Únia dopravcov, ktorá je finančne krytá z neznámych zdrojov... Viac ako 90% dopravcov žije bežným pracovným životom, sú zaregistrovaní a jazdia. Na hraniciach vidieť iba poľských a českých dopravcov, ktorí sa nezaregistrovali včas. Zaujímavé, že disciplinovaných západných dopravcov v kolónach nevidno....

 

Článok vložil: Roman Bystrý
Pridané: 8.1.2010 13:07



Pridať diskusný príspevok


Diskusia k článku (15)

ficozlodejina 13.1.2010 07:41
Citácia: ale nie formou spravodajsko - mediálnej hry. Prečo tzv. Únia nezačala konštruktívne, ako Česmad, ale so snahou nábehové problémy ešte viac nafúknuť a politizovať? Keď už vznikli, prečo sa HNEĎ nepridali k Česmadu a neriešili problémy konštruktívne? Jasne ide o politizovanie a zneužitie situácie. Kto podľa vás bude aj k týmto niekoľkým desiatkám \"úniových\" prepravcov sociálne ústretovejší - liberálna pravica, alebo sociálna demokracia? Píšem o drobných prepravcoch...

Mýto malo štátu priniesť dodatočné tri miliardy korún. Rovnakú sumu štát stratí na \"kompenzácii\". Jediný, kto na tomto nákladnom obchode
rozprávkovo zarobí, bude finančná skupina J&T a jej partneri, ktorí tu budú 15 + 4 roky vyberať mýto.

Mimochodom, keď sme už pri tých miliardách... Tender na zavedenie mýta vyhrala - ako to už za Ficovej vlády chodí - tá najdrahšia firma. Obchod bol predražený o viac ako šesť miliárd korún (oproti lacnejším ponukám). Záujmy skupiny \"Ja a Ty\" mali vyššiu váhu ako záujmy Ficovho \"silného štátu\".

Autor: ... Reagovat

To je fuk 12.1.2010 10:47
Citácia: primitivna lavica.

idiot je idiotom, či sa hlási k ľavici alebo k pravici

Autor: imbecil Reagovat

poprípade aj 11.1.2010 19:33
Citácia: ze liberalna pravica :)

primitivna lavica.

Autor: . Reagovat

Samozrejme 11.1.2010 16:59
Citácia: ale nie formou spravodajsko - mediálnej hry. Prečo tzv. Únia nezačala konštruktívne, ako Česmad, ale so snahou nábehové problémy ešte viac nafúknuť a politizovať? Keď už vznikli, prečo sa HNEĎ nepridali k Česmadu a neriešili problémy konštruktívne? Jasne ide o politizovanie a zneužitie situácie. Kto podľa vás bude aj k týmto niekoľkým desiatkám \"úniových\" prepravcov sociálne ústretovejší - liberálna pravica, alebo sociálna demokracia? Píšem o drobných prepravcoch...

ze liberalna pravica :)

Autor: Lukas Antala Reagovat

Riešiť ano 11.1.2010 15:42
Citácia: Združenie dopravcov Česmad vybojovalo podrobnejšie delenie platených úsekov o ďalšiu stovku.
Česmad okrem ticketingu, ktorý v našich požiadavkách nikdy nebol a týka sa zahraničných dopravcov, nevyrokoval veľa. Iba drobné ústupky, ktoré by museli byť aj tak riešené - napríklad počítanie úsekov alebo pokuty. Pokuty máme v porovnaní s okolitými krajinami najvyššie.

Často sa dopravcom vyčíta aj zo strany vlády, že začali
s protestom príliš neskoro.
Podľa našich informácií
bol posledný dodatok medzi Národnou diaľničnou spoločnosťou a SkyTollom podpísaný 9. decembra 2009. Kedy sme mali my dopravcovia začať riešiť problémy, keď samotná vláda nevedela, aký bude mýtny systém a riešila posledné dohody s mýtnou spoločnosťou v polovici decembra?


ale nie formou spravodajsko - mediálnej hry. Prečo tzv. Únia nezačala konštruktívne, ako Česmad, ale so snahou nábehové problémy ešte viac nafúknuť a politizovať? Keď už vznikli, prečo sa HNEĎ nepridali k Česmadu a neriešili problémy konštruktívne? Jasne ide o politizovanie a zneužitie situácie. Kto podľa vás bude aj k týmto niekoľkým desiatkám \"úniových\" prepravcov sociálne ústretovejší - liberálna pravica, alebo sociálna demokracia? Píšem o drobných prepravcoch...

Autor: expert Reagovat

aj iny nazor 11.1.2010 08:29
Citácia: Papierníci považujú protest kamionistov za kontraproduktívny:===
Za kontraproduktívny dnes označil protest kamionistov Zväz celulózo-papierenského priemyslu
(ZCPP) SR. Takisto je prekvapený účasťou malých a stredných autodopravcov dreva do celpap firiem na tomto proteste. Dôvodom majú byť rokovania predstaviteľov celpap priemyslu s malými a strednými autodopravcami ešte v priebehu minulého týždňa. \\\"Ich výsledkom je dohoda, že podniky celpap priemyslu, ktoré spracovávajú drevnú hmotu, uhradia dopravcom dreva náklady na dopravu vrátane mýtneho poplatku, aby neutrpela ich ekonomika,\\\" informoval TASR prezident zväzu Miroslav Vajs.
Takže nejde o politickú objednávku? Pred niekoľkými minútami prišli podporiť tzv. Úniu páni Ďurkovský a Figeľ...
Čo k tomu dodať?


Združenie dopravcov Česmad vybojovalo podrobnejšie delenie platených úsekov o ďalšiu stovku.
Česmad okrem ticketingu, ktorý v našich požiadavkách nikdy nebol a týka sa zahraničných dopravcov, nevyrokoval veľa. Iba drobné ústupky, ktoré by museli byť aj tak riešené - napríklad počítanie úsekov alebo pokuty. Pokuty máme v porovnaní s okolitými krajinami najvyššie.

Často sa dopravcom vyčíta aj zo strany vlády, že začali
s protestom príliš neskoro.
Podľa našich informácií
bol posledný dodatok medzi Národnou diaľničnou spoločnosťou a SkyTollom podpísaný 9. decembra 2009. Kedy sme mali my dopravcovia začať riešiť problémy, keď samotná vláda nevedela, aký bude mýtny systém a riešila posledné dohody s mýtnou spoločnosťou v polovici decembra?

Autor: dopravca Reagovat

Ale, ale 10.1.2010 17:33
Papierníci považujú protest kamionistov za kontraproduktívny:===
Za kontraproduktívny dnes označil protest kamionistov Zväz celulózo-papierenského priemyslu
(ZCPP) SR. Takisto je prekvapený účasťou malých a stredných autodopravcov dreva do celpap firiem na tomto proteste. Dôvodom majú byť rokovania predstaviteľov celpap priemyslu s malými a strednými autodopravcami ešte v priebehu minulého týždňa. \\\"Ich výsledkom je dohoda, že podniky celpap priemyslu, ktoré spracovávajú drevnú hmotu, uhradia dopravcom dreva náklady na dopravu vrátane mýtneho poplatku, aby neutrpela ich ekonomika,\\\" informoval TASR prezident zväzu Miroslav Vajs.
Takže nejde o politickú objednávku? Pred niekoľkými minútami prišli podporiť tzv. Úniu páni Ďurkovský a Figeľ...
Čo k tomu dodať?

Autor: Nostradamus Reagovat

što takoje svetoobčan 9.1.2010 17:40
Na kádrovom oddelení sv. Petra je vypočúvaný už nedýchajúci občan:
- Kde ste sa narodili?
- V Rakúsko-Uhorsku.
- Kde ste žili?
- V Maďarsku.
- Kde ste mal svadbu?
- V Československu.
- Kde ste zomreli?
- V Sovietskom zväze.
- Robiť rozbroje v nebi od takýchto svetoobčanov si nedáme.
- Ale veď ja som po svete nechodil. Ja som celý život prežil iba v Užhorode.

Autor: občan Reagovat

Demagógia 9.1.2010 16:35
tu píšucich pravičiarov ďaleko predčí tú totalitnú komunistickú. Asi preto, že im zatiaľ (vďaka Bohu) nevychádza innštalácia tej svetobčianskej...

Autor: jaja Reagovat

sudruh Fico na robotnicku triedu 9.1.2010 13:24
Citácia: si sudr. FICO neda povedat od robotnickej triedy ?

tak akurat serie, živnostník s jedným nákladnym autom u neho vyvoláva fobie ako keby bol kulak, ale tá jeho štb komunistická kapitálotvorná vrstva ho dojíma. socializmus v praxi- ako hovoria marxleninisti v komunizme peniaze budú ale len u niekoho.

Autor: rozviedčik Široký Reagovat

tak preco.... 9.1.2010 12:22
Citácia: nasi pracujuci potrebuju hlavne pokoj pre svoju pracu aby mohli budovat mier na svete

si sudr. FICO neda povedat od robotnickej triedy ?

Autor: VPN Reagovat

Aj Česi mali problémy (ako všade) 9.1.2010 10:54
Ich média ale nepracujú proti vlastnému štátu, tak som našiel ich charakteristiku na anglickej stránke (na českých boli tieto problémy asi archivované...

Napríklad: http://tollinfo.wordpress.com/page/3/.
Je síce v anglickom jazyku, ale tu je zhrnutie:

Boli odmietnutí všetci uchádzači o tender s výnimkou konzorcia Kapsch-Brisa.
Vylúčení uchádzači podali sťažnosť k Európskej únii. EÚ vrátila konanie na české súdy. České súdy odmietli odvolanie na všetkých úrovniach a zmluva bola následne podpísaná ministrom dopravy Milanom Šimonovským. Po nasledovných politických potyčkách bol minister nútený odstúpiť.
Transparency International - Česká republika správa o veľké projekty PPP v roku 2006:

“The legislative process was adjusted to meet the needs of the contract. \"Legislatívny proces bol upravený pre potreby tejto zmluvy. Ak by systém nebol spustený načas, česká vláda by prišla o časť výnosov zo spoplatnenia automobilov nad 12 ton.
Preto by sa mala usilovať o minimalizáciu rizík spojených s nebezpečenstvom zneužitia monopolného postavenia.Bohužiaľ, informácie o zmluve o elektronickom mýte nie sú verejne k dispozícii. Avšak, vzhľadom na pretrvávajúce problémy v súvislosti s jej realizáciou a prevádzkou, kvalita zmluvy je nepochybne pochybná. Je úplne zrejmé, že obstarávateľ nedokázal eliminovať riziko zneužitia monopolného postavenia zo strany zhotoviteľa . Ďalej je celkom pravdepodobné, že nie sú dostatočné ustanovenia o ukončení zmluvy s obstarávateľom a že neexistuje povinnosť zhotoviteľa previesť technológiu na iného poskytovateľa. Zvyšujú sa transakčné náklady v prípade, že obstarávateľ chce previesť systém na iného poskytovateľa. Tieto okolnosti spolu s krátkosťou lehoty pre spustenie systému (vzhľadom k právnym predpisom, ktoré majú byť prijaté) spôsobili nerovnomernú vyjednávaciu pozíciu medzi oboma stranami, ktorá potom vyústila do podpísania nevýhodnej a protiprávnej prílohy. Nezávislý audítor by mal byť vybraný na monitorovanie odberu elektronického mýta, avšak ponuka vybrať takého audítora bola zrušená z dôvodu podmienok, ktoré sa ukázalo byť technicky nemožné splniť (požadované podmienky, že kvalita zberu je meraná s presnosťou 0,1%)....

Autor: expert Reagovat

Keď čierna chce byť bielou.... 9.1.2010 10:49
Citácia: Verejné protesty, blokády, štrajky, sú udalosťami, ktoré slovenský
občan v drvivej väčšine vída iba v správach zo zahraničia
. Pri náture slovenského ľudu, na ktorom môžu mocipáni hoci aj \"drevo rúbať\" a ani \"necekne\", je verejné vyjadrovanie akéhokoľvek protestu skôr výnimkou. A ak sa už dáka hŕstka odvážlivcov či dáky jednotlivec nájdu, sú označení za platených agentov. Ako nebohý dôchodca Ťažiar.


Iné je, keď treba riešiť SKUTOČNÉ problémy a iné, ak sa vyrábajú virtuálne, za podpory \"slovenských\" médií ( opozičná pečať ako vyšitá).
Keď sa nedal spolitizovať Česmad Slovakia (strešná organizácia dopravcov na Slovensku), tak sa okamžite založila tzv. Únia dopravcov s okamžitou 100% propagáciou médií.
Česmad sa chová konštruktívne a skutočne mu ide o vychytanie nábehových chýb a tak sa mu darí (čo je samozrejmé) dohodnúť s prevádzkovateľom a ministerstvom, ktorým ide o to isté...
Slováci dospievajú a sú odolnejší voči spravodajským hrám.

Autor: Janči Reagovat

podobnost cisto nahodna 9.1.2010 09:56
Verejné protesty, blokády, štrajky, sú udalosťami, ktoré slovenský
občan v drvivej väčšine vída iba v správach zo zahraničia
. Pri náture slovenského ľudu, na ktorom môžu mocipáni hoci aj \"drevo rúbať\" a ani \"necekne\", je verejné vyjadrovanie akéhokoľvek protestu skôr výnimkou. A ak sa už dáka hŕstka odvážlivcov či dáky jednotlivec nájdu, sú označení za platených agentov. Ako nebohý dôchodca Ťažiar.

Autor: . Reagovat

uz komunistic hovorievali 9.1.2010 09:47
nasi pracujuci potrebuju hlavne pokoj pre svoju pracu aby mohli budovat mier na svete

Autor: bilak Reagovat

peterbulik blog